eslemsiii dedim ya kuzum belli olmuyor. Hiç sikayetimiz yoktu. Sünnet olmuştu çocuk cerrahina kontrole götürdüm. Kontrol etti kulaklarida orta kulak enfeksiyonu var hiç mi belirti vermedi dedi bende yok dedim. Yoktu da yani bilemezdim. Emzirirken oluyor dedi süt kaçıyor kulağa o da enfeksiyon oluyor dedi 30 derecelik acıyla emzir dedi. Antibiyotik yazdı şimdi onu kullanıyoruz.