gglsrnarslan çok geçmiş olsun.. benim kızımında kollarının iç kısmında var. Doktorumuz genetik dedi daha öncede gittiğimiz cok iyi bir doktor.. bende de var egzama 🤦♀️ haftada 1 banyo sürekli suyla temas etmeyecek kesinlikle,devamlı nemlendir kurumasın,dönem dönem azar dönem dönem soner,belli bir yaşı yok 2 yaşında da bitebilir 5 yaşına kadar devam edebilir dedi.yiyeceklerle alakası olmadığını söyledi ama benim elimdekileri domates salça azdirdigi icin bende kızıma domates hıc vermiyorum yemeklerine çok az domates ve salça katıyorum.. yorumlara bakarken gördüm şu iyi değil kendimdende biliyorum.. bizim ilacımız çok şükür iyi geldi. Nemlendirici olarak la roche posay onerdi.suan elimde sebamed var onları kullanıyorum.