gglsrnarslan 2 aylıktan beri egzamalı kızım 8 aylık oldu. Banyoda asla kese yapmıyorum kalın , yünlü kıyafetler ve külotlu çorap giydirmiyorum. Evimiz sıcak olmaz hiç. Bioderma atoderm kullanıyorum günde 2 kez mutlaka nemlendiriyorum. Şuan hiç kalmadı ama yinede devam birde her gün mutlaka duş aldırıyorum🤲