gglsrnarslan benim bebeğimin tüm vücudunda var ailede genetik yük çok fazla çünkü bekliyodum da zaten böyle bişey 🤷🏼♀️ mustelanın normal serisini kullandım hafifletiyodu kısmen ama geçirmiyordu arada düşük doz kortizonlu krem kullanıyorum kırmızı plakları arttığında ince ince sürerek, mustelanın atopik bebekler için bi serisi var stelotopia diye ondan çok memnun kalmışlar yeni aldım hem şampuan hem kremini, deniyorum inşallah iyi gelir bi bakabilirsiniz siz de, sık banyo yaptırmamanız gerekiyo ayrıca, haftada 1 yeterli kış zaten ve elinizde kremle geziceksiniz mecbur dirençli bi egzema türü çünkü ne yazıkki