Deletedmom431 Karenimmm nedenn!!! Bence bitlis hiçde ötelenecek bir şehir değil.. Terör yönünden de çok sakin bir şehir..
AlyaNevam Hrcntes bingöllüyüm ben. Herkes çok memnun terör olayı da olmaz Allahin izniyle. Buraya kik geliyorsa gitmek istemiyor bir daha
Annnisshhh Liya80 önemli olan eşlerin iş konusu nda rahat olması mı yoksa bayanların rahat olması mı.. Evet olanaklar kısıtlı ama sırf eş için iki sene katlanılabilir. Kadınlar lojmanlarda günlerde zaten aktif. Buda onlara yeter bence
Hafsaesra Bitlis adilcevazlı olarak söylüyorum tek kelimeyle sakin harika yer bitlis merkezde ayni sekilde adilcevazliyım 20 sene bitliste yasadim bi kötü olayini gormedim tam tayinci yeri tercih etseniz pisman olmazsiniz
hafsakus Hrcntes gevaş edremit her ikiside yakın vana uzak degil ama orda da kucuk carsilar var yani aylik alisveris icin bitek merkeze gelirsin diğerleri zaten merkeze yakın teror olayi yok vanda
banu12 Hrcntes bingöl küçük ama güzel bi şehir insanları çok yardımsever sıcakkanlı bi bingöllü olarak söylyrm gönül rahatlığıyla gelebilirsiniz
Shebnem Bende batmanda yaşıyorum ama üniversite hastanesi olan bir yeri yasın bence biz çocuk için dr bulamadık mardin iyi olabilir bence terör diye bişey yok zaten artık heryerle aynı
Prenses AliEgem hiç korkmayın genç merkeze 15 dakika uzaklıkta insanları çok sevecen sıcak kanlı yardım severler genç köy gibi bi yerde degil baya merkez gibi 😄
Zaremm Batman yazın asla pişman olmazsınız ,van merkez de harika bir yer ,gerçi doğunun her yeri güzel ama batman ve van gelişmiş şehirler her açıdan ,,
Kubrabasar Hrcntes batman çok gelişti çok şülür terör olayları yok her imkanı var. Batmanı hbirşeye değişmem. Batmana gelmek isteyen genelde ön yargılı geliyor ama gelincede gitmek istemiyormdiyebilirim