Hrcntes Şunuda söyliyim hiç biirşey eskisi gibi ve medyaya yansıtıldıgı gibi değil bu yerlerde sokaklarda tanklar görmezsiniz bomba sesleri falanda duymazsınız kimse aracınızıda durdurmaz sanıldıgından cok farklı..
İstanbuldan bi misafirimiz gelicekti 3-4 yıl önce doğuyu hiç bilmiyo
Ona geldiğin zaman uçaktan in ve kimseyle konuşmadan taksiye bin biri sana kürtçe bişey söylerse ✌🏻de korkma :)) bomba atarlarsa otur durdugun yerde sonra devam et tankların seslerinden falan da ürkme seni ezmeden geçer giderler 😅 gerçektn inanmıştı gelince şok olmuştu sonra her yıl gelmeye başladı zaten ☺️