Keskeuyusam Daha bebeğiniz çook ufaak, ona bi düzen sağlayamazsınızki şuan🙈Benim oğlum 40lığından sonra deliksiz uyumaya başladı ben süt vermek için zorla uyandırırdım altını falan açırdım bazen uyanmazdı bile gündüzde hiç uyumazdı, kendi kendine bi sistem kurmuştu hiç bişey yapmamıştım, 3 yaşına geldi hala sıkıntı çektirmez uyku konusunda. Ama cocukların kendi karakterleri aktifliğiyle alakalı bi durum bence.. Zamanla sizinde bebeğiniz kendi geceyi gündüzü ayırt etmeye başlar o şekilde düzelir