Keskeuyusam canım öncelikle gece uykusunda mutlaka odaya götürüyorum önceden nerde uyutursam alır odaya getirirdim onu bıraktık sonra odaya LED ışık aldım kumandalı kırmızı ışığı yakıyorum sessiz ortam sağlıyorum onun için iyice Dalama kadar gerekirse 2 saat salliyorim birde her akşam saat 10 buçuk dedim mi hemen odaya getiriyorum gece uykusuna yatacağıni anlaması açısından bunu bıkmadan 20 gün yaptım sonra devamı kendi geldi saati geldim mi hemen ağlamaya başlar uykusu geldiğini belli eder 3 aylıkken başladım bu şekilde şuan 5 aylık olduk tam. Mutlaka pes etme benim uyutmak için 3 saat salladigimda oldu uyutup besige bırakıp 10 dakika sonra uyandığıda ama pes etmedim hep aynı devam ettim şuan alıştı çok şükür uyku problemi kalktı ortadan gecede acıkınca kalkar emer sadece kırmızı ışığı açarım kısık ayarda emerken uyur uykusunu açmasına izin vermem doyunca ayağımda 10 dakika şallar besigine koyarım