Keskeuyusam Hanımlar uyku konusunda özellikle şunu yaptım hayatım kurtuldu uykular düzene girdi şeklinde verebileceğiniz tavsiyeler var mı acaba? 3 aylık şuan kızım. Hiç mi gece yatıp sabah kalkan deliksiz uyuyan bir çocuğu olan anne yok bu sitede :)
Fitifiti Keskeuyusam 3 aylık mıı😄 benimki 3 yaşına girecek. Dur hele ben de bekliyim belki sihirli değnek bizede değer🙈
Keskeuyusam zeynepzeze deme öyle yaaaa 😂😂 Zeynep2304 ben şimdiden alabileceğim güzel bir önlem var mı öğrenmek istedim kuzum :)) 2prensses_annesi kız 1 yaşında uyuyacaksa artık ona da razıyım. İki yaşında bile yok deniyor :)))
Kavinsmom Deliksiz uyuyamazlar işin mizacına ters acıkıyorlar canım. Ama 8/9 da yatar gece iki defa acıkır ertesi gün 7 gibi kalkar. Max bunu yakaladım. tabiki muazzama yakın gece uykusu için feda ettiğim bir şey var .. gündüz uykusu yok.
bossbabysmom 2prensses_annesi 1 yasnda olsaydo keske 14 aylk gece hala 7 8 defa kalkar abartmiyormm 🙄 hele bu ay 3 diş çıkarttı 4cusu yolda 1 2 gune cikar uyku muyku yoookk hiicc
aslanlarin_mom Fitifiti oho demek bir sneem daha var ben umudu kestim askerden dönünce düzelirler anca 😃
Fitifiti aslanlarin_mom 😂 bizde öyle diyoruz eşimle. Anne 5 dk daha yatayııııım diye yalvardığı günleri bekliyorum bende onu uyutmıcam
94z-20u Keskeuyusam gece 11-12 arası uyuyor ertesi sabah 6-7 de kalkıyor mamasını içiyor 10 kadar tekrar uyuyor şükür 😂
merveyyoruuk Keskeuyusam Her tarafta beni göreceksiniz korkuyorum çocuğuma nazar değecek diye akşam sekizde yatıyor sabah 7:30’da kalkıyor. 17 aylık😂
morkalp merveyyoruuk yazmayın hanıııım yazmayın 😂 ben burda neye maşallah desem ikinci günü kuduruyor oğlum 😂
Cheerfulmom merveyyoruuk herkes nazarımın değdiğini söyler oyüzden koca bir maşallah çektim içimden 😂
anneCANan Keskeuyusam şu an hayatın tehlike de mi 😄 başlığı görünce bi tırstım da geri ya ilahi dedim 😂
aylakmadam 6 ay 21 gunluk gunduz guzel uyuyor ama gece 2 3 gb yatiyor surekli miril miril uyur uyanik bi saga donduruom bi sola. 4 5 gb daliyor 10 gb kalkiyor ben de ölüyorum. Napacam bilmem.