Selam kızlar , benjmde 4. Ayda çok dökülmeye başladı. Öyle böyle değil , ve önden kelleşmiştim. Sonra sağlık ocağına gittim kan verdim değerlerime baktırmak için. Hipertroid çıktı , troidlerim tavan yapmış yani , ondan olabilir dedi doktor.ilaca başladım , birde üzerine saç dökülmelerine iyi gelen araştırdığım bir şampuan buldum , 3. Yıkama da fark etti . İlac ve şampuanı kullanalı 2 ay oldu, kelleşen yerlerimden bildiğiniz saçlar çıktı şuan . Dökülmem de normale döndü . Tekrar kan verdim tiroidlerim de düzeldi , artık şampuandan mı yoksa ilaçtan mı orasını bilemedim 🤷🏻♀️ şampuanın adı halalles. İnstagramdan bakın