merhaba 6 ay 15 günlüğüz. 3 ay başladı ve hala devam ediyor. Cildiye doktoruna gittim kan değerlerine bakıldı bir sıkıntı çıkmadı . hatta saç testi yapıldı. her 10 saçın 4 ü baybay diyormuş🤪 destekleyici bir ilaç verdi panplus adında 3 ay kullanmamı önerdi. sonrasında tekrar gel dedi. eskisi kadar şiddetli dökülme yok ama tam anlamıyla kesilme. minik saçlar çıkmaya başladı. tabi siz siz olun doktorunuza danışmadan hiçbir ilaca başlamayın.