Gunesasel Merhabalar! Kullandiktan sonra payasmami yazmistiniz. Açıkcası 💯 memnun kalmadim fakat diger ürünlerden daha iyi. Gene de tavsiye ederim içerigi o kadar dogal organik ki. Zararli madde yok ozellikle emziriyorsaniz. Ben yaklasik bir ay kullaniyorum. Devaminda keser dokulmemi belki de.
Perfectil diye vitamin aldim ve RADİX diye bir sprey. Hepsini birlikte kullaniyorum.