Yenisi çıkar elbet ama kansız kalmış olabilirsiniz yada tiroid hormonu sorunları, stres vs de olabilir nedeni. Uygun bir zamanda baktırın değerlerinize. Doğal ürünler kullanın. Ben kansız olduğum için aşırı dökülüyordu. Fiyto şampuan ya da otacinının 10 bitki özlü şampuan i ve de bittim sabunlu saç kremi kullanmaya başladım. Azaldı dökülme bunun yanında yenileri çıkıyor. İhmal etmeyin saç gerçekten biz kadınlar için çok önemli