Srfe3 Hakaninannesi galiba p.tesi günü değerini tekrar ölçecek sonra tedavini uygulayacak tabi hafta sonu yükselme olmazsa. Bol bol veriyorum sütü mama vermekten de çekinmiyorum yeterki iyi olsun diye.
Srfe3 gulay_candemir teşekkür ederim süt de veriyorum geceleri sadece mama veriyorum. InsaAllah bizim de gittiğimiz de düşmüş olur
Elifumay Srfe3 iyi besle bebeğini sık sık emzir başka türlü geçmiyor ışın tedavisi alır düzelir Allahı izniyle geçiyor yani
ikizleriim Benim bebeklerimde de olmuştu merak etmeyin günümüzde sarılık korkulacak bir şey değil çaresi var çok şükür. Sık sık beslemek gerek, şekerli su verin diye saçmalayanlar olmuş dinlememenizi tavsiye ederim Allah şifa versin
Srfe3 ikizleriim çok teşekkür ederim. Zaten öyle bi şey yapamam bu riske giremem kimsenin de girmesini tavsiye etmem
Baybymucize Srfe3 başka bir sebebi olabilir mi acaba premetüre bebeğim olduğu için anne sütü veremedim çok üzülüyorum bebekler çok nazik acaba sağıp ne kadar çıktığına baksanız bende ilk verdim 5ml bile çıkmıyor Muş mama verdik tabi kesildi sütüm şekerli su vermeyin her bebek aynı olmayabilir doktorunuza danışın sarılık Işık tedavisi görerek geçirdi minik kuzum da
Srfe3 Baybymucize sütümü sagdigim zaman 25 ml den fazla geliyor sadece 1 tanesi yeterli dedi doktor kilo alıyor çünkü. Işın tedavisinde bebeği anneden ayırıyorlar mi ? 😔😔
Ye2020 Srfe3 aç kalmamalı 2 saate bir beslenmeli oğlumun 16 çıktı meme + mama ile besledik zor atlattık hastaneye yatmadan
queens Bizim değerimiz 20ydi ışık tedavisi aldı 11 e düşünce çıktık saat başı emzirdim şekerli su tavsşye edilmiyor ama bende verdim çok az sık sık beslenmeli üç dört kez kaka en az beş kez çişini yapmalı gündüzleri perdeleri açın gün ışığı görsün hatta güneşe çıkarın battaniyeye sarıp 10 dakika gecede aydınlık olsun oda mümkünse sarı ışıkta uyutun yavaş yavaş geçer önemli olan sık beslenme ve gün ışığı
Srfe3 queens ışık tedavisinde sizi yanına alıyorlar mi ? Anneyi almıyorlar sizi ayırmak istemedigim için evde bekletiyorum demiş doktor
Yavuzselimmm Srfe3 benim 3 gün sütüm yoktu ve doktoru dinleyip mama vermedim iki damla geçse yeter dediği için sonunda sarılık oldu 22 derece hemde. Yatış yaptık ışık tedavisi oldu iyileşti. Sizinki düşük yarım saatte bir emzirin ve beyaz ışık altında dursun geceleri uykusuna dikkat edin çok uyuyunca yükselmiş oluyor ve vücutta düzenli bir şekilde ilerler netten bakın sıralamasına. telefonun ledini açıp tenine azcık sıkarak bakın yayılım nerelere kadar olmuş bunları yaşayarak ve doktorlar sayesinde öğrendim soracağın bişi olursa sor ama bol bol emecek benim yaşadığımı yaşama sütüm kesilecekti
Srfe3 Yavuzselimmm çok teşekkür ederim ilginiz için sadece merak ettiğim ışık tedavisinde anneyi bebekten ayırıyorlar mi ? P.tesi yatıracakmış doktor galiba tekrar test yapıp
Baybymucize Srfe3 benm bebeğim yoğun bakımda iken sarılık oldu covit den dolayı yoğun bakıma girmek yasak tı nasıl yaptılar bilmiyorum 🤷🏻♀️ 10gün sonra emmesi için girdim yoğun bakıma
Yavuzselimmm Srfe3 evet ayırdılar zaten üzüntüden sütüm kesiliyordu ama korkma benim o kadar yüksek olduğu halde üç gün yatırdılar sütünü sağıp gönderirsin 25 cc az 9 günlük bebek için şöyle söyleyeyim benim bebeğim yatış yapıldığında 5. günündeydi hemşire mama vermiş ve 100 cc içmiş hatta bana kızdı bu Bebek ne kadar aç kalmış hiç mi dikkat etmedin diye. Tabi benim ilk annelik tecrübem anlamamışım sen göğsünden ayırma hiç hep emsin çünkü meme ucu yara olduğu için ve eğer benim gibi tecrüben yoksa içiyor sanabilirsin ama doymaz. 1 günde bile baya yükseliyor o yüzden mama da ver en azından sarılık azalana kadar sonra yavaş yavaş mamayı azaltıp memeyi arttırırsın şuan üzülmen de sütünü azaltır üzülme ve korkma sakın. topuğunu ve avuç içini sık bırak telefon ledi ile bak sarı oluyor mu oluyorsa ilerlemiş demektir ama şuanki değer yatış yapılacak seviyede değil. Biberona alışmasını istemiyorsan şırıngayla ya da kaşıkla ver mamayı
kubra2608 Srfe3 biz 2 kere hastanede yattık anne sütü ve mama verdik saat başı besledim öyle düştü sık beslemek lazım ona dikkat edin bizim hemen düşmüştü
Berfin_Atar Srfe3 Ayni hataya bende izin verdim dusunemeden malesefki benim kaynanamla eltimde zorla sutumun yetmedigini gogus ucumun cikmadigini dile getire getire zorla mama verdiler ilk 4 gun benim kizim alismadi hatta bazen emzik bile kabul etmiyo ilk zamanlar mama yuzunden gogsumu almadi tas gibi oldu agri yapiyodu ilerleseymis mastit olascakmisim az kalsin hic kimseyi dinleme canim sen surekli gogsunu ver 2 aylik olana kadar 1 saattde bir ver ben hala oyle yapiyorum cunku sarilik tehlikeli daha cok kucuk olduklari icin gecip de tekrar sarilik olurlar ise bebek sariligi olmuyor o normal sarilik oluyor ve cigere bobreklere de sicrayabiliyor 2 aylik olana kadar 1 saatde bir sirayla gogsunu ver ve sariligi dusene kadar dedigim gibi sekerli su yararini gorursun canim zararini drgil 🤗
Cinarefe Srfe3 benim 3 günlükken olmuştu oğlum. Hemde değeri 22 çıkmıştı canım. 2 gün yoğun bakımda yattı ama şükürler olsun geçti. Seninki hem büyük hemde değeri aman aman yüksek değil. Korma birçok kişi yaşıyor. Bol bol emzir her yarım saatte bile olsa emzir ne kadar emzirirsen o kadar hızlı geçer.