Baybymucize Srfe3 benm bebeğim yoğun bakımda iken sarılık oldu covit den dolayı yoğun bakıma girmek yasak tı nasıl yaptılar bilmiyorum 🤷🏻♀️ 10gün sonra emmesi için girdim yoğun bakıma