fistikcisahap öncelikle kuru kayısıyı guzelce yıkıyorum cezveye alıyorum ustunu geçecek kadar su koyuyorum ne kadar kaynatsan o kadar suyla özleşir kapattıktan sonra biraz zeytinyag ekliyorum bir tatlı kaşığı kadar seker eklemiyorum isterseniz blendirdan geçirip pure halinde verin isterseniz suyunu biberona koyup verin cok rahatlatıyor gercekten hep yaparim içiririm en fazla 2 -3 saat icinde hemencecik yapıyor ☺️