Babys1 fistikcisahap 😂😂 o durum gece olunca daha fena 😪 birde kış birde daha 2 aylık sağolsun 1 aylıkken hep gece 3 5 arası kalktığında o durum vardı 😂
Ferdaoguzgalip fistikcisahap oda biseymi daha dun altini acarken tam bezini altindan aldim kii bir guzel elime sicti bezi alip altina yerlestirene kadar elimi tuttum dusunebiliyomusunuz sicak sicak😁💩