Minaisra canım çok geçmiş olsun ,erken teşhis hayat kurtarır derken bunu anlatıyorlar işte.Kanserin evresine türüne çeşidi çok önemli. En önemlisi de erken farkedilmiş olması. Yengemin annesi Mme kanseriydi erken farkedildi göğsü alındı 10 sene oldu , sonra kızında da aynı hastalık cıktı. Kemoterapi gördü kaç sene oldu iyileştiler ama kontrolleri oluyor belirli zamanlarda. Erken teşhis ise korkmayın iyileşme ihtimali çok yüksek .Bir de kız kardeşin felan varsa sizlerde muane olun çünkü annede olan meme rahim gibi kanser türleri genetik olarak kız çocuklarında da olabiliyor