Minaisra ilk olarak kayseri araştırma hastanesi orda doktoru çok iyiydi doktor şehir hastanesine geçti annemde geçti sonra acıbadem hastanesine geçti doktor annemde onunla oraya gitti zaten özel hastaneler kanser hastalarından ücret almıyo diye biliyorum annemden almadılar çünki özel testler olmadıkça