Minaisra canım kayınvalidem 2008de mama ca olmus, göğsünden kitle alındı, tedavi gördü. sonra diğer göğsünde cıkmıs 3 4 yıl sonra. Yine tedavi etti hekim. Göğüsleri alınmadı. Ok meydanında bekir beydi yanlış hatıelamıyorsam o doktora gidin direk. Diğer hekimler direk göğsü alıp, bitiriyorlar. Kayınvalidemede kaç doktor göğsün alınması lazım demiş. Bekir bey ise önemli olan göğsü almak değil, göğsü temizleyebilmek mantığında. Kayınvalidem hala hayatta onun kontrolünde.