balyanakannesi2 Miraaayadeee nesi azmış acaba benim bebeğimde 3 aylık kontrolünde 6 kilo 80 gram çıktı doktor çok beğendi. Takılmayın lütfen çocuğunuzn kilosu mis gibi
Asafalya58 Miraaayadeee bence kilosu ideal ama doğumdan sonraki aldığı kiloya bakıyorsa bilemicem kaç kilo doğdu
Asafalya58 Miraaayadeee her ay en fazla 1 kg alması lazım diye biliyorum o yüzden bence ideal doktorunu değiştir olmazsa yada başka doktora görün
Miraaayadeee Yenianne0606 sizin işiniz gücünüz yok moral bozmaya geldiniz heralde issizmiyim ben bilsem gelip buraya yazarmiyim doktor ne dediyse onu yazdım sordum allah allah ya
Yenianne0606 Miraaayadeee eminim öyledir. Hiç mi bişey bilmiyosunuz okumuyosunuz. 3 aylık bebek 10 kilo mu olucakmış sorsaydınız doktorunuza
Bubenanne Miraaayadeee boyu kaç cm canım belki persentil tablosuna göre az demiştir, benimki de ayda 1 kg aldı ama boyuna göre kilosu az demişti
1tinybean Miraaayadeee Benim bebeğim 3.ay kontrolümüzde 5.300dü. 3.300 doğdu. Doktorumuz kilo alımının gayet iyi olduğunu söyledi. Anlayamıyorum bazen 😅