Miraaayadeee bebeğin her ay 1 kilo almış tok çocuğu sürekli doğurcam diye uğraşma canm meme reddi yapar Allah korusun çokta hassas bi dönemdesiniz bu aylarda çoğu bebek bu yüzden meme reddi yapıyor bebek ilk doğduğu zamanlar gübi sürekli emmez uzun emmez açıkmasına izin ver açıkdığında daha çok ve kaliteli emecektir ayrıca meme depo değildir süt biriktirmez anlık üretir benek emdiğinde ihtiyacı kadar emer Çeşme gibi düşün bebek emer süt iner oda doyurur karnını