Bebeğim 3 ay 15 günlük 6 kilo doktor kilo alımı çok az dedi ne mama yiyo nede beni emmek istiyo tek göğüs emiyo sadece sütüm artsın diye yapmadığım yemedigim şey kalmadıkac tane mama aldım hepsi çöpe gitti biberon tutmuyo siringayla denedim onuda yemiyo napcam bana bi akıl verin çok caresizim