Senemasilberen Nohutannesi bir tanede bir yaşında oğlum var onunda peşinde koşuyorum her dakika gözüm kızımda olamıyor bu yüzden korkuyorum
Nohutannesi Senemasilberen kıyamam çok zormuş durumunuz. Ben bir reflülü bebekle yetemiyorum hiç bir şeye. Allah yardımcınız olsun. Ama bebelac thickener var onu sorun doktorunuza yada ar mama bunlar kıvamlı olduğu için kusma sıklığını epey azaltıyor. Diğer hiç bir ilaç işe yaramıyor maalesef
Senemasilberen Busranehirmila ahhh daha giydiremeden kıyafetleri kirliye atıyorum her gün bir makina dolusu kıyafet yıkıyorum üstüne kustukça huzursuz oluyor kızım ne yapacağımı şaşırdım ya kafamdan kesmek istemiyorum bu ilacı bende duymuştum kötü olduğunu ama doktor korkma deyince kullandım
Busranehirmila Senemasilberen bana da bir doktor verdi ve doçentti diğer doktor nasıl verebilir olamaz dedi doktorlara da çok güvenmeyeceksin yani
Lalande Senemasilberen gazı olduğunda da kusar bebekler emzirirken ara ara gazını çıkarıp mı emzirseniz acaba
Senemasilberen Prensesannesi3 hayır malesef geçmedi halen çok çok kusuyor ama tnicker ile kusma problemi olmuyor mamaya da alıştığı için memeyi kabul etmiyor
Kbraa19 Senemasilberen canım idrar yolu enfeksiyonu olabilir bi tahlil yaptır. Genelde kız çocuklarında daha çok görülür idrar yolu kısa olduğu için enfeksiyona açıktır. 6 aydan küçük bebeklerde en belirgin özelliği çok fazla kusma olur huzursuzluk ve kilo alamama veya kilo kaybı olur. Vakit kaybetmeden götür tahlil yaptır. Hatta torba veriyorlar taktırman için onda sonuç pek doğru çıkmıyor çünkü ne kadar dikkat edersen et en ufak havayla temasında bile tahlilde üre çıkabiliyo en iyi sonuç sontayla idrar örneği alınması
Senemasilberen Kbraa19 biz yaptırdık zaten tahlil ben ne olur ne olmaz deyip tepeden tırnağa kadar baktırdım bişey çıkmadı
Veraveannesi Benim kızım bu 3. Gününde başlamıştı az emsede kusardı çok emsede ama öğünlü emmezdi kafasına göre yani doktorlar bana sürekli fazlasını kusuyor dedi kilo alımında problem yoktu çünkü hüç ilaç bile kullandırtmadılar gerek yok diye
Senemasilberen Veraveannesi az emsede kusuyorsa bu fazlayı kusmak olmuyor benim ilk çocuğum maşallah yarım saat emerdi gene de kusmazdı
Veraveannesi Senemasilberen biz az emsekte kusuyorduk çok emsekte arkamı dönerdim kusardı daha memeden kaldırmadan bile kusardı şuan 7 aylık azaldı baya
Nur0611 Senemasilberen canim benim benegimde ayni korkulu ruyamiz oldu kusma bogulur mu aman aman basinda bekliyrm cocugun valla. 4 aylik benimki hala kusuyo. Doktoru biz normal karsilyoruz yedigi fazla geliyordur az az sık sık yedir dedi. Reflü vardr em gec 1 yasina kadar geciyor dedi
Nevalikom Senemasilberen aynı sorunu yaşadım şuruplar falan işe yaramıyor şuan 4 aylık olduk aptamil Ar mama ve reflü yatağı çok iyi geldi şimdi hiç kusmuyor 🌸
Senemasilberen Nevalikom bizde Bebelac gol anti Reflü tnicker kullanıyoruz şuan başladı tekrar kusmalar ama ne denediysek biz geçmedi bekliyorum biraz büyüsün düzelir dediler
Helbest49 Senemasilberen Gecmis olsun benim oglumda cok kusuyor 3. Ayini bitirdi hâlâ devam ediyor kilo da az aliyor bu reflü mu?
Senemasilberen Veraveannesi artık canım acıyor inanır mısın sürekli kıyafet değiştirmekten kızda helak oldu bende gözümün önünden ayıramıyorum kusar diye sabah bir bakıyorum yastık sırılsıklam gene kusmuş tnicker anti Reflü ilacıda işe yaramıyor artık