Senemasilberen size de geçmiş olsun. Zor ama geçecek öyle düşünün daha kolay oluyor o zaman her şey😇kabul etmek gerekiyor, yoksa bu endişe sizi de çok yıpratacak. Yeni doğan döneminde, uykusunda boğulacak diye uyku uyuyamıyordum çok zordu hala zor ama artık ben bununla yaşamayı kabul ettim