Senemasilberen canım benim kızım da doğduğundan beri kusuyordu. Emzirdiğimde mama da. Tahliller yaptırdık tertemiz çıktı çok şükür. Ultrason temiz, akciğer temiz. Tüm batım bakıldı sadece çok yoğun gaz görüldü. Gaz ilacı verdi doktoru onu kullandım oda hiç bi işe yaramadı. Öyle ki artık burnundan bile kusar hale gelip tıkanıp nefes almakta çok zorluk çekiyodu kaç kere ambulans gelip götürdü kızımı hatırlamıyorum. Son böyle bir olay olduğunda başka bir hastaneye götürmüştü ambulans, ordaki doktor motılıum ve gavıscon verdi birlikte kullanmam gerektiğini söyledi bir ay düzenli kullandım kusmasında aşırı derecede azalma gördüm. Geçtiğimiz günlerde bebelac ar aldım denemek için oda çok işe yaradı hatta hiç kusmadı diyebilirim. Şimdi 6.5 aylık kusması çok aza indi