Senemasilberen bizde öyleydik kıyafet değiştirmekten yıldı çocuğum bende yıldım ama biz allahtan uykuda kusmuyorduk o yüzden rahattım biraz ama ilk 1 ayım berbattı sürekli günde 2 3 saat uyuyup gün bitiriyodum onu gözlücem diye ama geçti çok şükür inşallah sizinkide bir an önce geçer