Esrayd Semizum amiin buradaki bütün annelerin Allah yardımcısı olsun çünkü gerçekten zor elden bişey gelmiyor 😕
morkalp mihrimahinannesiyim ahahaha aynen inanılmaz keyif alıyorum o pırtlarken 😂😂 Allah bağışlasın yavrularımızı 🥰🌸
dilara92 Monmy’s bliss water, rezene&anason cayı,kiraz çekirdeği,yediklerime dikkatle 2 aydan sonra gazımız azaldı şükür 🤲
Alibebek20 Semizum biz de aynı şekildeyiz hiçbir şey işe yaramıyor. 3 aylık oldu. Artık alerjisi mi var acaba diye süpheleniyorum
Aydanyirtici Tospikhann ben bebeğime ikinci ay itibariyle verdim zeytinyağı bizde uc aylığız dr umuz önerdi zaten mama yedigi için zeytinyağını kullanmamizi
Demetmiss Bebeği sıcak tutmak her şeyi bitiriyor. Evimiz doğal gazlı. Her gün mutlaka ağlama krizi oluyordu. Bir haftadır sobalı evdeyim. Gaz falan kalmadı.
Birbahar Demetmiss kesinlikle katılıyorum iki kat pijama giydirdim bu ara, havalar soğudu bacaklar baktım soğuk gibi, öyle giydirdigimden bu yana gazını kendi çıkarıyo kuzum
Araseymen_annesi EsraVeyselAlya metsili bnde kullnıyorum yanlız hiç etki etmedi günde kaç defa ve kaç damla kullnyonuz
1Momm EsraVeyselAlya kullanma şeklini doktor mu soyledi acaba bizede verdiler günde 2 defa 3 er damla dendi
Halime25 HappyKids bnmki de 1 ayi doldurdu küçük bi hava akisi hemen gaz sanci yapyodu bnm küçük bi yediğim içtiğim veya usutmem cok etkiliyodu rezene denedim ona ve kendime yediklerime dikkat ettim bide 1 haftadr kazak giydirdim maşallah hiç bi problemimiz yok deneyin derim çünkü cok küçükler bianda sancilanablyolar onu farkettim herkese geçmiş olsun
yareninannesii HappyKids 1 ay 4 günlüğüz her gece kabus gibi geçiyor masajla ve damlaların zoruyla gaz çıkarıyoruz oda yarım saat rahatlatıyor sonrasında yine aynı 🤦♀️
Derin16 Bayansoylu enteregois gaz damlası probiyotik kurtarıcı meleğim resmen eczane fiyatı pahalı ama akakçeden daha uyguna bulabilirsin kesinlikle dene
Meryyyy HappyKids 1 ay süre boyunca bizde aynı şekilde kolik şeklinde ağlamalarımız oldu. Doktorumuz gaz şurubu verdi. Şimdi daha iyiyiz. Masaj azda olsa işe yaramakta.
Gulsenck HappyKids hiç geçmicek sanki ne damlalar ne masajlar hiç işe yaramıyor hep sallansın istiyor hep ağlama modunda uyku nedir unuttum oda uyumuyor bende 2 ay 15 günlüğüz varsa çaresi bana da söyleyin
ZeynepAselimm Gulsenck benim bebeğim de 2ay 14 günlük kimyonlu su veriyorum her gün aynı sorun bizde de vardı şimdi biraz daha iyi geldi ne duyarsam dener oldum :(
Mrv_F Gulsenck genelde 3 aylık olunca geçiyor benim bebeğimde öyleydi hep sallanmak istiyordu sabaha akşama kadar salladık ağlamaları bir Gün kesilecek aniden öyle düşün ben yanımda uyutmaya alıştırdım yan çevirip yanıma alıyorum sırtını pışpışlarken uyuyor gece bu şekilde uyuyor iyi bir şeymi bilmiyorum ama en azından bende dinleniyorum uyuyorum gaz
Aylizada Gulsenck günaydın benim kızımda 2 ay 8 günlük aktarcıdan Meryem ğort diye bir ot aldım emzirdikten 5 dk sonra 2.3 çay kaşığı veriyorum çok iyi geliyor.büyün gece uyuyor.sadece scıktığında uyanıp tekrar uyuyor.bi deneyin isterseniz bayağı rahatlarsınız
12345mom Gulsenck bende sizin gibiyim her yolu denedim yok yok 😔 Allah yardımcınız olsun.Elma yağı sürüyorum topuklarına ben karnına masaj yaparak bileklerine lavanta yağı sakinleştiriyor biraz da olsa ama tamamen geçmiyor
EbrUraz 1 ay 21 günlüğüz bir hafta önce doktor değiştirdik ve bize mommys bliss water gripe night time ilacını verdi çok rahatlattı. Her içirişte doktora içimden dualar ediyorum 🙏
Ceren53 Egemeninannesii gece ve gündüzü var ben gecesını aldım bunun siz nasıl kullanıyordunuz gunde kac damla olarak
Egemeninannesii Ceren53 doktor 2 ml 4 kez ver dedi ama günde 3bazen 2 oluyor. Üstten gaz çıkaramıyor geceleri sabah alttan büyükğünü yaparak çıkarıyor.Düzenli vermek lazım saati saatine ama olmuyor işte her zmaan
Asilinnnannesi HappyKids 8 aylık hala gazdan sabaha kadar kıvranıyo artık huni takıp gezeceğim 😭 mamadan oluyo malesef
Kumsal25 Asilinnnannesi ne maması kuşlanıyrsnz bn anne sütü de verdiğim halde oldu yorgnlktan sütüm azaldı 6 aylıgıx mama veriyorum bende meme hemde bitmiyor uyumuyor