Bizimde gaz problemimiz vardı 3 aya kadar geceleri inleye inleye uyuyodu kızım ilk başlarda sonra sabsimplex kullandım ve rahat ettik o baya işe yaradı faydasını gördük günde 3 defa 10 ar damla veriyordum çok gazlıysa 12 13 damlaya da çıkabiliyorduk bu damla genelde her bebekte işe yarıyor kullananlardan olumsuz bişey pek duymadım