Annebal yok orasi oyle sizi cok iyi anliyorum ben de birakamayip isi birakmistim. Ama ben evden 12 saat uzak kalcaktim, sizin durumunuzda olsam ve ailem bakacak olsa inanin devam ederdim🙏 Benimki 26 aylik, evden calisiyorum, ofise nasil donucem diye kara kara dusunuyorum, ayrilmak hep zor cok zor, keske ben de sadece yarim gun uzak kalsaydim inanin sanslisiniz