Annebal satın gitsin ya.. Gerçi kısa süreli çalışıyorsunuz. Ancak kayınvalideniz dünya iyisi de olsa evde zor. Bebek bakımı konusunda anlaşmak zaten zor. Herkesin kendince doğrusu iyisi var çünkü. Yapma, verme, yedirme deseniz alınır. Yapsa, verse, yedirse sizin rahatsız olacagınız bir şey olur.
Dediğim gibi hep kısa süreli çalışacaksınız size zaman olur nefes almak için. Bebeğinize de değişiklik olur. Ancak kayınvalide ile iyiyken kötü olmaya gerek yok 🙄😀 terazinin 2 kefesi işte..
Hayırlısı olsun