Annebal siz yine iyisiniz benim ilk çocuğum 4 aylıktı işe başladığımda evet ayrı kalmak çok zor ancak onların geleceği için de çalışmak zorunda olduğumuz durumlar var sizde nazlana nazlana yiyen çocuk siz olmayınca daha güzel yer ve siz yine şanslısınız kaynananız bakacak en azından gözünüz arkada kalmayacak kreşti bakıcıydı daha zor bırakmak bence benim oğlum da babannesinde büyüdü ve allah onlardan binlerce kez razı olsun ki benden daha iyi ilgilendiler 2. Çocuğuma da onlar bakacak allah izin verirse