Asel1naz2 benim 4 yaş fark olacak ama bence fark olması daha zor olacak gibi. Eskiden olsa arada yaş farkı az olunca daha zor olur derdim ama kiskanclik sorunları oluyor . Kıskanmamasi için herşeyi yapıyorum ama bebeğin karnımda olmasından bile etkileniyor. Ben kardeşiyle yatıyorum sanıyor o da babasıyla yatmak istiyor