Asel1naz2 büyük kızım 6 yaşında ve çok olgun beni hiç üzmez kardeşini kiskanmaz ama bina rağmen bence coook zor çünkü bebeğim zor bı bebek ablasına hiç zmaan kalmıyor ve bu bana çok koyuyor çok özlüyorum onu bazenn saatlerce aynı evde yanına gidemiyorum