Asel1naz2 benim oğlumla kizim arasında 18 ay var.oglum 21 kizim 2 buçuk aylık cok zorlaniyorum.tek basima herseye yetişemiyorum ama zaman geçtikçe alışıyorsun ayni zamanda da yipraniyorsun.herkes yardım isteyeceksin diye aramiyor bile.esim sagolsun cok sabırlı ve destekcim.bazen oturup ağladığım oluyor çünkü yetemiyorum.en cokta ogluma üzülüyorum aktivite yapamıyoruz eskisi kadar iyi bakamıyorum diye ama inan zaman su gibi akıyor.yinede iyiki kızımda oldu birlikte buyuyecekler ve arkadaşlık edecekler.araya cok zaman girinceye afalliyor insan sil baştan başlıyor hersey .cok yipraniyorum ama böylesi daha güzel bence.