pinaryamac 94z-20u selamlar, benim oğlum 5 aylık olacak, denemeye çalışıyorum fakat memede uyuyor ve bütün gece memede kalmak istiyor. Bunu nasıl başardınız? Bende çok istiyorum kitap veya kendi kendine uyumasını 2 gündür deniyorum, fakat susmuyor ağlıyor.
kubra23 94z-20u yaa ne güzel darısı bana inşallah daha çok yeni yiz biz tabii 1 aylık olacağız gündüz uykusu iyi biraz ama gece sık sık uyanıyor ve gaz sancısı uyutmuyor kıvranıyor çocuğum
Duygu_26 Gayekarabul bizde 11 aylığız aynı söylediğiniz şeyler bizim içinde geçerli. Altiki diş var belki üstler geliyor diye düşünüyorum ama bu dönemde herkes aynı. Demek ki bir yaşa girmeye yalım hepsinde aynı huysuzluk. Gündüz uykuları en fazla yarım saat gece sürekli uyanıyor 🤦🏻♀️ Biraz daha bekleyip bende başlayacağım eğitime bizde kucakta uyuyoruz
pitircikk Ben de bu aralar kendimce eğitim vermeye çalışıyorum oğlum 10 aylık, sallamayı falan bıraktık pış pışı da kestik. Uykusu gelince odaya götürüyorum benim yatağımda yan yana uzanıyoruz uyuması çok nadir 10 dk yı geçer ama hep temas istiyor ya sarılıcaz ya elimi tutacak onu aşamıyoruz bir türlü nasıl olcak bilmiyorum sonrasında da inşallah kendi beşiğinde uyumaya alıştırmak istiyorum ama nasıl 😅
Kbrkprl pitircikk bizde aynı şekildeyiz benim kızımda 10 aylık . Ne zaman yataktan çıkmamız gerekiyor bi bilginşz var mı acaba yani yataktan çıkıp yavaş yavaş uzaklaşmamız gerekiyor ya ikinci aşamaya ne zaman geçilmeli acaba
Vera1810 ErvaKader şuan 16 aylık sayılır canım gece 2 3 kere kalkıyor emiyor Hero yatıyor uyanık kalmıyor
gvnkbr Vera1810 valla siz yine kolay halletmissiniz maşallah ben geçen hafta 3yasindaki yigenime annesine laf anlata anlata ayakta sallanmiyoruz teyzecim diye diye alistirdim şimdi babası kitap uyurken uyutuyor. Sallamak benimde işime geldi bazı zaman ama genel olarak uyku problemi yaşamadım çok şükür
Vera1810 gvnkbr ne guzel canım biz yasadık uyku problemi cogu zaman hep gece defalarca kalkıyor du sımdı fazla kalkmıyor
NisanurunAnnesi1 94z-20u peki nasıl eğitim verdiniz benim de kollarım belim ağrıyor kucakta uyutmaktan 😟
94z-20u Asilinannesiiiii kendim doktor tavsiyelerine falan baktım yapan anneler falan sonrasında denedim ve oldu
94z-20u Kbra121314 sinirlenmemek benim için yapabildiğin en önemli şeydi 🤣 birde kendini yırtsada yataktan kaldırmadım asla yatakta sakinleştirmeye çalıştım ninni söyledim kitap okudum başını okşadım bu sırada ağlasa dahi bırakmadım ilk süreçte bebekte agrasif oluyor fakat sonrasında zaten yorulup uyuyor bu şekilde Bi 3 gün atlattım sonrasında zaten ağlamadı tam yapmaya çalıştığım gbi oyuncağıyla yatak yorganla debelenip uyuyor
Burcuuu1 Oğlum 17 aylık ne gündüz uyur ne gece uyur asla bir düzen oturtturamadık gitmediğimiz doktor kalmadı ama uyumuyor . Geceleri 10 dk bir uyanır sürekli aglar sabaha kadar . Atak ve diş dönemleri daha beter oluyor cok zor ve inatçı bir oğlum var Allah bana sabır versin uyuyan çoçuklara özeniyorum her gece ağlıyorum 😐
Ekintoprak21 Burcuuu1 Ah kıyamam çok zor sinirlerinin yıpranmaması mümkün değil Allah güç kuvvet versin sen kendin nasılsın kaygılı streslimisin ondan da hissedebilir seni diye aklıma geldi birde iyice yordunuz mu bebeği oda önemli yorulması da çok önemli bedenen ve beynen de yormalısınız ve zamanını uzatmadan uyutmalısınız isterseniz bir deneyin inşallah işe yarar geçmezsede bitmezsede birgün hepsi geçicek olmamışa döneceksiniz unutmayın okadar hızlı büyücekler ki hepsini o geceleri herşeyi deli gbi özlüceksiniz yatırın koynunuzda hiçbişey olmaz büyüyünce yapılmıyor 🙋🏻♀️
Kbra121314 94z-20u önemli olan o zaten Allah bütün annelere bolca sabırlar versin 🙂 emiyormuydu peki ben bi ara enedim uyumadan beşiğine yatırıp pış pış yapmayı biraz alışmış gibiydi ama emdiği için gece çok kalkıyordu hep emmek istiyordu o şekilde uyuya kalıyorduk sonra düzeni bozuldu yine
Defne_fatma41 Sultanmustafa57 4.ay büyüme atağı bizde geçiriyoruz çok zorlu bir ay benim içinde bir an önce bitmesini istiyorum
Vera1810 Cansu09 hayır canım gece emip gerı yatıyor memedede uyumuyır geri yerine koydum da açmıyorum sadece ılk yatarken acıyorum
Ekintoprak21 HappyKids 40 günlükken bebeğimi gözlemlediğim için uyku eğitimi verdim odasında ve kendi yatağında karanlıkta uyutmaya başladım bunu nasıl yaptım gece uykusu ile gündüzü ayırmıştı bende ona yarıdmcı oldum hemen karanlık daha loş ortam olunca uuzn uyumaya başladı yani o kendi böyle seçti şimdi 16 aylık hala 19:00 da gece uykusuna girer sabah en geç 8:30 da kalkar bu şekilde umarım değişmez emmek için tabiki devamlı kalkıyor emip tekrar devam ediyoruz Uyku eğitimi kitapları okudum rutini çok önemli olduğunu gördüm en çok dikkat ettiğimiz şey de bu rutin evin ışığı loşlaşır uyaranların sesi ışığı kapatılır hafif müzik ile altı alınır burnu temizlenir pijama giyer herkese iyi geceler diler ve yatağa girer bunlar olunca uykuya geçiş daha hızlıdır herkese tavsiye ederim
Vera1810 ErvaKader sabah 9 en gec 10 gibi kalkıyor canım gun içinde bazen 2 3 civarı 1 saat kadar uyuyur bazen de 2 uyku yapıyor aksam 5 6 civarı oda. Gece uykusuna geçişi bazen 11 bazen 11.3 oluyor. Gece yatarken de kendım yaptın pürelerden evde varsa muz falan veriyorum