HappyKids uyku eğitimi adı altında Bir sey yapmadım. Okuduğum kitaplardan faydalanarak yarim kundak, beyaz gürültü, emzik yardımıyla uykularımızın süresi uzadı. Derken beşiğinde yatmaya alıştı, rutinlerimiz oluşmaya başladı. Mesela ben bile bir gün banyo yapmasa o gün eksik hissediyorum. Aralarda istisnalar olsa da bir düzende gitmeye çalışıyoruz. Uyku arkadaşımız ve emzigimiz bize yine eslik ediyor.
Ancaaakk bebeğim 5 ay 10 günlük dünden beri saat basi kalkıyor ve bağırıyor. Neden neden neden ? Ağlama desem ağlama değil. Cani birseye yanıyor desem değil. Al beni diyor al beni ama diyemiyor da. Var mıdır fikri olan ???