Doğduğu günden beri uyku saatlerini hiç kaçırmadım hep dikkat ettim ve uyuduğu ortamı hiç değiştirmemeye,değiştirdiysem de yastık,battaniye vs alışkın olduğu şeyleri aynı tuttum gece uyurken karanlık abajurlu bir oda ortamı sağladım ki gece gündüz kavramını öğrensin diye.Fakat onca uğraşmalarıma rağmen sallamalarla geçen bi dönemimiz oldu 5. Aya kadar.5. ayda sallanırken ağladığını sallanmak istemediğini farkettim ve uyku vakitlerinde meme desteğiyle yatağa yan yana uzanmakta çözüm buldum.kendisi zaten meme emmese bile döne döne uyuyordu.2 hafta yanında ninni söyleyerek uyumasını sağladım 2 haftadan sonra uyku saatinde karnı tok bi şekilde yatağa koydum ve tek başına uyuyabildiğini gördüm.Çok sabırlı davrandım yeri geldi 2 saat yatakta döndük ama hiç zorla uyutmadım uykuyu ona sevdirdim zorla uyutmayı deneseydim uyku onun için korkunç bi durum haline gelicekti uykuyu sevdirmek başlangıç olabilir ☺️