Glcnemre bi süre ayağımda değil de kucağımda oturduğum yerde salladım bazen yine ayağımda tabi, sonra sallamaları yavaşlattım azalttım ama hep pişpiş+süpürge sesi açıktı bizde. Bazen çok uykusu gelse de odaya götürmedim sallamadım kucağımda pışpışladım ben tv izlerken falan o kucağımda oluyordu bazen dizimde titreterek pışpışlıyordum baktım uyuyor 😄 sonra sallamadan yavaşça uzaklaşınca yanında uzanma moduna geçtim önce popoya pat pat vurarak pişpiş yaptım bikaç gün sonra pişpişi bıraktık sadece popoya vurarak uyuttum sonra popoya vurmayı da bıraktık ama elimi tutmadan ve emziği olmadan uyuyamıyor. Yanımda yatmaya alıştı o yüzden hep temas istiyor. Bu arada instagramda turkanacar var sallamayı nasıl bıraktığını çok güzel anlatmış aynı şekilde zaten o da onu dinleyerek yapabilirsiniz 😊