Benim bebeğimdede var masum üfürüm korkmayın bir çok bebekte oluyor zamanla geçiyor bebegim 15 günlükken farkedildi eko çektik bir sürü tahliller yapıldı çok şükür doktorlar masum üfürüm dedi bebek 3 yaşına girince tekrar görelim dediler zamanla geçiyor