Muallime1 Öncelikle çok gecmiş olsun ben de de var üfürüm ben de cocukken öğrenmiştim ve o zamandan bu zamana halen iğne vurunuyorum aylık şuan 23 yaşındayım , genellikle birçok çocukta görülebiliyor korkmayın tedavi ediliyor 18 yaş altında öğrenilirse , benim gecmedi ömür boyu iğneye devam korkmayın ama ihmalde etmeyin ve sadece bir doktora bağli kalmayın bi kaç hastaneye daha götürün imkanınız varsa