Pnaronur17 Biz 6. aydayiz kapanmadı takipteyiz her ay.. hergün dua üstüne dua ediyorum Rabbim bizide feraha kavuştursun 🤲🏻
Tutaste-10 Muallime1 bizde de var canım 4 ayda bir kontrole gidiyoruz korkmana gerek Yok genelde çocuklarda oluyo belirli bi yaşa kadarmış kapanıyor olmadı anjiyo yapılıp kapatılıyor
Muallime1 Tutaste-10 Evet canım ama doktor bizimkinde delik olmadığını hücre duvarının ince olduğunu ondan ses geldiğini söyledi Allah hepsini korusun 🙏🏻
Yelizdurmus Muallime1 benim bebeğimde de vardı kafama çok taktım ağladım ama ufacık minicik birşeymiş kontrole gidiyoruz o kadar ☺️ Kendini lütfen kasma Allah’ın izniyle bişeycik olmaz meleğe
Muallime1 Yelizdurmus Sağ ol canım doktora gittik rahatladık şükür bizimki delil değilmiş kalp hücre duvarı gelişmediği için ses geliyormuş kapanır birkaç seneye gelişecek o duvar dedi 😌Allah hepsini korusun 🌸🙏🏻
Asafalya58 Muallime1 benim oğlumdada vardı çektirdik temiz çıktı bebeklerin çoğunda olan masumlardandı korkmayın inşallah geçer
bebelendikK Muallime1 bende de vardı küçüklüğümde zamanla kapanacak dedi doktor hiç kalmamış kadar az şuan yaş ilerledikçe vücut şekil aldıkça küçülüyor merak etmeyin içiniz rahat olsun hiç bir zararı yok çocuğa
Muallime1 bebelendikK Evet canım sağ ol bizimki delik değil başka şeyden kaynaklanmış ama geçer büyüyünce dedi çok şükür 🙏🏻
Leylanino Muallime1 birebir yasadik 6milimdi dogdugunda aralikta dogdu Subatta tekrar bakalim demislerdi iki gün önce baktirdik 2milim olmus ufalmis cok sukur masum dediyse sorun yapma arkadasim Ben cok kafama takmistm cok sukur temiz ciksin sizinde insallah
Muallime1 Leylanino Öyle çıktı canım şükür delik değilmiş başka bir şeyden kaynaklanmış ses hücre duvarı zamanla kapanır dedi oradan kaynaklanıyormuş normal dedi yani 🙏🏻🌸