Adamelis12 Merve123456 tabiki de içer neden içmesin tandem emzirmeyi araştırabilirsiniz ne kadar faydalı o var ya… doktorunuza da danışın tandem emzirmeyi de araştırın bilgi Sahibi olup bilgilendirin… 🙏
Merve123456 Adamelis12 yok o manada dememistim. Yenidogana kalmazsa kolostrum diye endiselendigim icin sordum. Ben de hamileyim ve cocugumu sutten kesmek istemiyorum.. tandem emzirmeyi arastiriyorum ama icime sinecek kadar cok arastirma yok, yapilmamis yani. Ben de emziren annelere danismak istiyorum..
ilkgozagrimm Eliz28 ay keşke saglam bi korunma yöntemi seçseydiniz bebeginiz cok küçükmüş ama olan olmuş hayırlı olsun
Tosbikannesi22 Eliz28 bende hamıleyım canım tk degılsın 9 aylık oglum var 24 haftalık olcak gebeyım kızımız olcak ınsallah
Ecem33 Eliz28 canımm böyle düşünmen ve korkman çok normaal. Benimde oğlum 4 aylıkken hamile kaldım şuan 1 yaşına girecek haftaya ve 35 haftalık hamileyim şuanda ☺️ Bir yanın onun yaş almasına sevinirken diğer yanın bir can daha dünyaya getirmenin sevincini yaşıyor 🙈 bu duygu bambaşkaymış başıma gelince anladımm. Rabbim aratmadan nasip etti. Zorlanacaz hemde çok.. ama ilerde yalnız kalmayacaklar 😍 Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsinn 🤲🏻
Azraaa02 Ecem33 ah canım ah çok zorluklar seni bekliyor gerçekten bir anda mutluluk ama bir yanda çok zor ben de ilk başlarda çok Heyecanlandım ama bebek doğunca çok çok aşırı zorlandım hele İlk aylar mahvoldum kızım sabah 7 kadar yatmıyordu oğlum rahatsız oluyordu oda ağlıyordu ikiz gibilerdi kızım şu an altı aylık oğlum da 1 buçuk yaşında biraz rahatladım çok şükür. Bir yandan da çok güzel ama beraber büyüyolar dikkat ediyorum oğlum bebekle oynuyor beraber gülüyorlar şimdiden
Azraaa02 Eliz28 Hayır canım arı pirinç unu yazıyor üstünde 12 vitaminli altı minareli diye Hatta çevrendeki insanlar bana diyordu ki pirinç unu vitaminsiz verme çocuğuna falan ama ne yapayım ondan başka bir şey yemiyordu kaşık maması çeşit çeşit aldık yemedi biberonlamaları çeşit çeşit aldık biberon tutmadı kaşıkla vermeyi denedim biberon mamasını düşünün o şekil bile yemedi sadece pirinç onu sevdi bir de onun sadesini çok sevdi öyle hepsini de yemiyordu pirinç ununu Çok zor çocuktu benim oğlum mahvoldum mahvoldum ya resmen çok çektim oğlumu o şekil pirinç unu ile büyüttüm çok şükür çokta sağlıklı hiç hasta olmaz Elhamdü la çok şükür bu kışın hiç hasta olmadı diğer kışın hiç hasta olmadı herkezden daha erken emeklemeye başladı daha erken oturmaya başladı daha erken yürümeye başladı herkes şaşırdı zaten 😁😁 koli ile birlikte alıyorduk biz sade pirinç ununu😁 çok tok tutuyor özellikle gece yatarken
Jelebik Azraaa02 merhaba peki kilosu çokmu çok kilo yapıyor diye söyleniyor yada kabızlık gibi bi sıkıntı yasadimi 6.aydan itibaren mi verdiniz ne cok soru sirdum😅
Mutluluk Eliz28 bende oğlum 5 aylıkken hamile kalmıştım normal doğum yapmıştım ama çok zordu. 10 saati geçkin sancı çektim. Testte ki çift çizgiyi görünce eşime bakıp ben doğum masasında ölürüm nolur bişey yap diye 1 saat ağlamıştım hiç unutamiyorum o günü. Sonrasında 1 hafta ağlamakla geçti nasıl yapicam nasıl bakicam tam oğlumun oyun çağında onunla nasıl ilgilenicem diye… Aldırmak aklımın ucundan bile geçmedi bunun için alışmam gerekti buna. Alıştım da her ay kontrollere gittim tam Mart’ta öğrendim ilk yasaklarin çıktığı zaman her şey o kadar zor olmuştu ki. Sonra cinsiyetini öğrendim bı oğlum daha olacaktı derken 9 ay geçti. Çok kolay bı sekilde yarım saatte doğurdum ben ve beni tanıyan herkes hayrete düştü 😂 Şimdi 1 numara 16 2 numara olan 2 aylık ellerinden öper 😇
Merve123456 Mutluluk ikisini bir mi emzirdiniz. Biz de 8 aylik olduk cift cizgi gorunce aynen dedigniz gbi cok uzuldum buyugu emzirememe korkusu sardi.. cok uzuluyorum neler yasadiniz emzirme konusunda
Adamelis12 Merve123456 kalır merak etmeyin o zaten bebeğin ihtiyacı kadar salgılanıyor şuan olan sütünün içine eklendiğini düşün bu doğum olana kadar sürekli olucak bitebilecek bir şey değil nasıl doğuma kadar belli bir haftada başlayıp doğumdan itibaren devam ediyorsa oda aynı şekilde doğum olana kadar vücudun bunu sürekli üretecek zaten hiç korkma sıkıntı yapma sadece gece emiyorsa mesela onu azaltabilirsin bu konuda uyku eğitimi vermelisin ağlatmadan tabiki yavaş yavaş desteksiz uyumaya alıştırırsan senin açından da rahat olur hem son günlerinde hem doğumda hem doğumdan sonra ben başladım bakalım gece emmesini kestik uyanırsa da sarılıp öyle uyuyoruz sonra tekrar beşiğine yatıyor bakalım nasıl olucak
Sinem91 Merve123456 İnstagram da @izmiremzirmedanismani var. Ben ne zaman bunalsam ya da merak ettiğim bir konu olsa o sayfayı açıp okurum. #iedtandem yazıp aratabilirsiniz de. Yörük bir kadının olduğu yazı size ve sizin gibi düşünenlere faydası olacaktır. Çünkü bende yakın zamanda istiyorum ikinciyi nasipse ve ilk bebeğim 7 aylık. Emziriyorum da. O yüzden bu konuda epey araştırma yaptım. 🥰
Mutluluk Merve123456 2 ay daha emzirdim sonrasında kestim Aşırı enerjim düşüyordu hem emzirmek.hep onun peşinde koşmak hemde tekrar bir gebelik hiç halim kalmıyordu
miraninannesi18 Eliz28 hayirli olsun saglikla dogsun canm. Erken olmus olabilir ama Allah nasip etmis, isteyipte olmayan okqdar cok kisi varken ne mutlu :) ikiz gbi buyurler , kucukken zor ama buyuyunce bence cok guzel olacaklar allah saglik versin ikisinede
2cocukluana Eliz28 ben 6 yıldan sonra ikinciye hamile kaldm ozmn bile suçlu hissetmştm kızıma bakıp hüzünleniyordm ama doğunca okdr güzelki tablo 😍 biraz erken olmş evet ama Allahn vardır bildği stres yapma
Merve123456 Adamelis12 allah kolayliklar versin hepimize. Cok tesekkurler. Ben de basladim uyku egitimine.. ilk baslarda cok iyi gidiyoduk simdi yine basa donduk🤪 1 yasini gecsin ben de gece beslenmeyi kescem insallah
Azraaa02 Jelebik yok canım ya oğlum zayıf çokta zayıf değil işte ama öyle istediğim gibi kilolu değil 1 buçuk yaşında şu an tam 12 kg mesela 14 kg olmasını çok isterdim çok sağlıklı Maşllah ile hiçbir problem yok kabızlık da yapmadı gayet güzel yapıyordu kakasını falan sıkıntı yok yani sorabilirsiniz estağfurullah
Erayeren Eliz28 korunmaya rağmen olduysa rabbimin vardır bir bildiği allahım hayırlı evlat versin siz bunun üstesinden gelirsiniz allah yardım eder emin olun