Öncelikle hayırlı olsun. 😍 Sağlıkla al kucağına.. 🌸
Korkma sakın. İnan hiç bişey sandığın kadar zor olmayacak.. bende aynı yollardan geçtim. Oğlum 9 aylıkken hamile olduğumu öğrendim. Ufak çaplı bi şoktan sonra “aman napalım olan oldu. Olanı değiştiremeyeceğime göre, bundan sonra yaşayacaklarımdan keyif almaya bakcam” diye düşündüm 😏 E öyle de zaten. Diğer türlü stres, üzüntü, korku nereye kadar? Üzülsem, ağlasam kendimi yıpratsam, bana ne faydası var? Aksine, hem bana, hem karnımda ki hem de yanımdaki yavruma zarar verirdi bu tavrım. 🤷♀️ Benim çevrem de susmadı bu arada. “Ah ah, vah vah, tüh tüh, ikisi de küçük. Nasıl yapcan? Nasıl büyütecen? Çok zor…” deyip durdular 🤨 Onlar konuştukça anam dedim bismillah neler bekliyor beni böyle 😂 Ufaktan bi tırsmadım değil hani 🙈 Bebeğim doğdu. Şöyle bi baktım. Eee ben bunun üstesinden aslanlar gibi gelirim dedim ya 💪 Tek başıma büyüttüm çocuklarımı. Her şey belli bir düzen içinde tıkır tıkır ilerledi. Alışınca çorap söküğü gibi geliyo gerisi. Zorluğu yok mu? İlla ki var. Hepimiz insanız neticede. Bebek bakımı zaten başlı başına zor bi eylem. Annesin, biliyorsun. Ama inan üstesinden gelinmeyecek gibi değil. Akışına bırak, rahat ol, stres yapma. Su akacak ve yolunu bulacak zaten. Şimdi benim çocuklarımın biri 11 diğeri, 9,5 yaşında. 🥳 Ve çok samimi söylüyorum. Bu zamana kadar yanlışlıkla yaptığım en doğru şey onlar 😍 Evladına ömürlük bir yol arkadaşı geliyor. Çok heyecanlı değil mi bu? 😍 Birlikte büyüdüler. Bir çok ilki birlikte yaşadılar. Yaş aralıkları az olduğu için aynı etkinlik ve oyunlardan zevk alabildiler. Kimseye ihtiyaç duymadan birbirlerine arkadaş oldular. Hala da öyle bak. Oturur, konuşur, plan yapar, hatta dertleşirler bile 💓 Çocuklarım biraz ele avuca gelince bana ah vah edenler, üzülenler, sanki sağ çıkılması imkansız bi savaşın içinden tek yara almadan kurtulmayı başarmışım gibi hayretle ve hayranlıkla baktılar bana 😂 Yaşattıkları mutluluk öylesine büyük ki, zorlukları gözün görmeyecek bile. Üçüncü çocuğumu bile isteye yaptım yani düşün 😂 Zaman su gibi. O vakitler sıcak sıcak içemediğim çayın, kahvenin bile yeri ayrıdır bende mesela. Çocuklarımı büyütürken tüm o yaşadığım zorluklar, hayatın bana küçük bi cilvesi 🙈 Bu kadar güzellik karşısında “Eeee o kadar da olacak” deyişi 😊🌸 Şimdi sakin ol ve içinde bulunduğun durumu kabullen. Kendini korkutmak yerine, evlatlarının el ele verip çayır çimen koştuklarını hayal et ki o günler çok uzakta değil… 😍