Eliz28 Ah ah ne yaptın bacım sen ben de oğlum 3 buçuk aylıkken hamile kalmıştım hayatımın şokunu yaşadım hiç hazır değildim bir de ben sezeryan olmuştum dikişlerim patlayacak diye çok korkuyordum stres yapıyordum hamileliğin nasıl geçti hiç anlamadım. Belli bir ay sonra sütünün kıvamı değişti tadı değişti oğlum memeyi bıraktı biberon tutmadı neler çektim sabah beşlere kadar oğlum aç aç ağlıyordu başında ben de ağlıyordum sonra doğum yaptım dünyalar güzeli bir kızım oldu Elhamdü la çok şükür iyi ki doğurmuşum dedim ama çok çok zorlanıyorum özelimiz diye bir şey kalmadı ya resmen. Kocamla birbirimizi hiç göremiyoruz işten geliyor eşim yatana kadar çocuklarla uğraşıyorum birbirimizi görüp sohbet bile edemiyoruz. Her şeyi geçtim çok yoruluyorum gece olunca baygın gibi düşüyorum çok zor günler seni bekliyor Allah yardımcın olsun