Jelebik yok canım ya oğlum zayıf çokta zayıf değil işte ama öyle istediğim gibi kilolu değil 1 buçuk yaşında şu an tam 12 kg mesela 14 kg olmasını çok isterdim çok sağlıklı Maşllah ile hiçbir problem yok kabızlık da yapmadı gayet güzel yapıyordu kakasını falan sıkıntı yok yani sorabilirsiniz estağfurullah