14 Nisan doğumluyuz bizde ellerinden tutup yürümeyi çok seviyoruz emeklemeyi biliyoruz ama kendimizi pek incitmiyoruz ☺️🙈 koltuklardan vs tutunup kalkıyoruz, tutunarakda yürüyoruz. Dengemizi sağlayabiliyoruz bu aralar çok hiperaktif. Yeni şeyleri keşfetmeyi seviyoruz 2 tane incimiz var gündüzleri 2 saate yakın uyuyoruz. Ek gıda konusunda da iyiyiz çok şükür. Alkış, bay bay, öpücük vb gibi şeyleri yapıyoruz. Köpek ve kedi seslerini çıkartabiliyoruz.