Pamuguum Nisan doğumlu bebeğim benimde, emekliyor ama yürümek daha hoşuna gidiyor. Koltuklardan tutunarak yürüme, beşik içinde ayağa kalkıp beşikte yürüme, kendi kendine tutnmadan ayakta durma çalışmaları 😃 bu ara kendi kendine bişeyler diyor ama anlamıyoruz😃 gel gel bay bay alkış ve öpücük atıyo. Ek gıda ile sorunumuz yok şükür. 2tane dişi var sdce. Tek sorun gündüz uykuları çok kısa ne yaptıysam uzatamadım maalesef 🤷♀️