semaahmet Serengull_ evet valalhi iyi geliyo çokta güzel cikatiryor cnm mesela öğlen şekerli su veririm akşam rezene mis gibi uyur
Aydgdu Serengull_ 1 çay kaşığı verdik ozamanlar 2 haftalık falan olunca 2-3 çay kaşığı vermeye başladık 1,5 aylık oluncada kimyonlu rezene vermeye başladım
MoRella Serengull_ Ne şekerli su, ne rezene, ne kimyon hiçbirşey vermeyin bebeğinize. Henüz 15 günlük ve onun bedeni sadece anne sütüne ya da formül süte uygun. Bir çay kaşığı dahi olsa farklı birşey vermeyin. Herkes kendi tecrübesinden yola çıkarak öneride bulunur ama her bebek bir değildir bunu atlamamak lazım.
Hanibraya Serengull_ sakın vermeyin . Yakın zamanda 20 günlük bebeğe verilen şekerli su yüzünden hastanelik oldu yeğenim .başkasına olmaz sizin bebeğinize dokunur vebaliyle yaşayamazsınız . Anne sütü hariç hiç birşey vermeyin . 5,5 aylıkken tadım 6 aylıkkende tamamen ek gıdaya başlarsınız .
httkn5 Serengull_ kesinlikle dinleme araştır öğren kanıt sun göster uzman görüşü o kadar insan salak değil onca yıl okudu da bizimkiler de pekmez verdiler emzik tutsun diye altı aydır niye sustum diye sinirleniyorum kendi kendime pişman olma senin çocuğun istemediğin bir şeyi yaptırma şekeri düşecek iki saati geçirme ve eğer uykuya meyilli ise uyandır böl uykusunu emsin uyut tekrar gerekirse ama doktoruna danışmadan bir şey vermeyin bence hele şekerli su aman Allahım
Damla29 MelegimKizim canım hurma ilk doğdugunda bebegin agzına tadı sürülür sadece peygamber efendimizin yaptıgı bişeydir bu belki ondan sürmek istemiştir ama yedirmeyi bilemem benim teyzemde sür dedi yedirmek biraz abartı olmuş dili tatlı olsun diye sürülürmüş galiba öyle duymustum
fikolatte Serengull_ yuh bi de ölçüsü var o kadar verecek illa. Napın edin verdirmeyin. Aniden şekeri yükselicek bebeğin yazık. İnşallah dinlerler sizi. Siz yokken vermeye çalışmazlar.
Didem52miray Çay kaşığıyla az bisey vermiştim bende Halam emekli ebe , eskiden doğar doğmaz verirlermiş bebeklere , bana dr söylemeden ver demis ti bende verdim bisey olmadı az verdim ama, ablamda doğum yaptı oda verdi 🤭
Cns_28 Serengull_ tamamen saçmalık yani normal yetişkin bir insana bile şeker zararlıyken varın bebeği düşünün siz lütfen böyle şeylere izin vermeyin
Tugcesilam Serengull_ şekerli su neden veriliyor anlamadım ben hşcte vermedim kızım 2 ay 25 günlük hem mama yiyor hem emiyor su bile cok nadir verdim 1 cay kaşıgı
Xyz26 Serengull_ bn verdim canim kaşığın ucu ile hastane de 1 kez zaten yeni doğan bebeğin dudağına hurma sürülür peygamber efendimiz demiş bunu 1 tane de hurma alıp dudağına sürdüm 1 kez sarilik falan da olmadi
S_ozlem Serengull_ gaz icin diye belirtmemissiniz ki. Gaz icin anason cayi veriyorlar rahatlatsin diye tabi doktorunuza danisin
Bebegimm1 Serengull_ şekerli su vermeyin sizi ve bebegi rahat bıraksın elinde tuttugu oyuncak degil kafasina göre istedigini veremez midesi kucucuk sagliksiz şeyi neden vericem diye tutturur ki.böyle insanlar laftan anlamiyor ya doktora götürceksin bi güzel doktor anlatıcak eşinde duycak bak daha bir şey diyor mu bebek senin. senin üstüne laf söylemeye hakkı yok smdi bunu yapan ilerde de şunu vercm bunu vericem der.bir şey olsa kayinvaliden kenarda köşede oturur sesini cıkartmaz bu arada bebegi tok tutar sizide emmeyebilir midesini tok tuttuğu için kilo da almaz kesinlikle verdirmeyin gözünüz üstünde olsun yalnız bırakmayın bebeginizi
EsraArslan4525 Serengull_ bebegi rahatlatıyo sancısını azaltıyor biz veriyoruz bebegim 32 günlük çok şükür bi sıkıntı da olmadı
otose_san Serengull_ kan şekeri doğumdan sonra regule olmadığı için damardan şekerli su (serum verdiler) mamaya geçmek istediklerinde şekerli su ile hazırladılar yoğunbakımdaki hemşireler ve doktorumuz damarda tıkanıklık olabilir demişti ama mecburiyetten şekerli su kullanıldı. bi sağlık sorunu yoksa yapmayın derim, sarılık için falansa da emzirin, mama verin geçer inşallah
Eymensmomm Serengull_ asla bizde bi kere un sürdü şeker sürecekti agzına falan tatlı dilli olsun diye miş öyle şey mi olur anne şeker bebeğe verilmez dedim bozdum bidaha muhabeti olmadı
Minikkurbagam Aydgdu o verilen sabun bebeğin bağırsaklarına kaçıp zarar verirse o zaman sen görürsün bas bas bağırmayı. Tee allahım ya