Bende verdim cok güzel sakinlestiriyor gazı varken bukadarda eskilerin söylediklerini yabana atmayın söyleyen kaynananız oldugu için böyle anneniz yap dese yapılıyor cünkü bende öyleyim ama emin olun herkes bişey söylüyor benim bebeğim 2.5 aylık hala asırı agladıgında veriyorum sakinlesiyor